Al uw medewerkers contactloos de auto laten wassen, stofzuigen of lucht in de banden op pijl laten houden? Voor u maandelijks een overzichtelijke (verzamel)factuur van de afgenomen diensten? Dat kan met De Loyaltypas van uw vertrouwde locatie!
Speciaal voor bedrijven kan De Loyaltypas ook op rekening worden gebruikt. Dat wil zeggen dat u de diensten met De Loyaltypas achteraf middels een factuur betaald.
Hoe werkt De Loyaltypas?
Afhankelijk van de locatie kan De Loyaltypas gebruikt worden op diverse diensten zoals de wasbox, wasstraat, stofzuiger of zelfs de luchtpomp voor de banden. Op de contactloze betaalterminal die hier hangt (zie afbeelding) kiest u het gewenste bedrag. Hierna houdt u De Loyaltypas ervoor en na 3 korte piepjes heeft u betaald.
Hoe werkt de maandelijkse facturatie?
Van de locatie ontvangt u maandelijks een factuur met de gemaakte transacties.
Hoe kom ik aan De Loyaltypas?
U kunt de pas halen bij uw eigen locatie. Is het een onbemande locatie dan kunt u De Loyaltypas online via deze website bestellen. U vult hiervoor uw bedrijfsgegevens in waar we de pas naartoe kunnen sturen en uw facturatiegegevens. Na een positieve toetsing ontvangt u De Loyaltypas(sen) op het door u opgegeven adres.
U betaalt hiervoor eenmalig € 5 administratie- en verzendkosten.